Rekrutacja szkół polega na wypełnieniu przez dyrekcję placówki (lub wyznaczonego przez dyrekcję szkoły pracownika) formularza zgłoszeniowego szkoły (do pobrania tutaj – PDF) w wersji papierowej i przesłanie go na adres biura projektu:
Fundacja Polskiej Akademii Nauk,
ul. Turystyczna 44, 20-207 Lublin.
Prosimy również o przesłanie skanu wypełnionego formularza na adres e-mail: e.stec@fundacja-pan.lublin.pl.
W odpowiedzi na przesłany formularz zgłoszeniowy szkoły, w którym znajdą się dane identyfikacyjne placówki, dyrekcja i wyznaczeni reprezentanci kadry pedagogicznej otrzymają kwestionariusz zawierający następujące komponenty podlegające ocenie punktowej:
Oceny punktowej zgłoszeń dokona Zespół Naukowy Projektu. W oparciu o wskazane 3 komponenty możliwe jest uzyskanie maksymalnie 154 pkt.
Bazując na uzyskanej punktacji zostanie utworzona lista rankingowa obejmująca:
I. etap rekrutacji potrwa do 7 września 2022 roku. Każda z wyłonionych placówek otrzyma prawo do przesłania zgłoszeń od 10 uczniów z danej grupy wiekowej (uczniów klas 6-8 bądź uczniów szkół ponadpodstawowych). Wybrani uczniowie zostaną objęci pilotażowym Programem Wsparcia.
Dokumenty rekrutacyjne – I. etap: