„Czy relacje z humanoidalnymi robotami mogą zastąpić relacje z człowiekiem?”. Autorka: Aleksandra Stuleblak (SP 24 im. Partyzantów Lubelszczyzny w Lublinie). III miejsce w grupie uczniów szkół podstawowych województwa lubelskiego„Czy relacje z humanoidalnymi robotami mogą zastąpić relacje z człowiekiem?”. Autorka: Aleksandra Stuleblak (SP 24 im. Partyzantów Lubelszczyzny w Lublinie). III miejsce w grupie uczniów szkół podstawowych województwa lubelskiego„Czy relacje z humanoidalnymi robotami mogą zastąpić relacje z człowiekiem?”. Autorka: Aleksandra Stuleblak (SP 24 im. Partyzantów Lubelszczyzny w Lublinie). III miejsce w grupie uczniów szkół podstawowych województwa lubelskiego„Czy relacje z humanoidalnymi robotami mogą zastąpić relacje z człowiekiem?”. Autorka: Aleksandra Stuleblak (SP 24 im. Partyzantów Lubelszczyzny w Lublinie). III miejsce w grupie uczniów szkół podstawowych województwa lubelskiego
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Udział w Programie
  • Q&A
  • Podcasty
  • O Programie
    • Cel główny projektu
    • Nasz Zespół
    • Działania w projekcie
  • O Programie
    • Nasz Zespół
    • Działania w projekcie
✕
„Bycie influencerem – zawód przyszłości czy chwilowy trend?”. Autor: Hlib Hrinov (SP 24 im. Partyzantów Lubelszczyzny w Lublinie). II miejsce w grupie uczniów szkół podstawowych województwa lubelskiego
7 września, 2023
„Czy w przyszłości maszyna zastąpi człowieka?”. Autorka: Sonia Namysł (SP 82 im. Jana Pawła II w Warszawie). I miejsce w grupie uczniów szkół podstawowych województwa mazowieckiego
7 września, 2023

Udostępnij
0

Program Wsparcia @talentON został objęty Honorowym Patronatem Lubelskiego Kuratora Oświaty

Instytut Badań Edukacyjnych

Patronat nad Programem objął:

Projekt „@talentON – Program Wsparcia i Rozwoju młodzieży szczególnie uzdolnionej” jest dofinansowany ze środków budżetu państwa w ramach programu Ministra Edukacji i Nauki pod nazwą „Nauka dla Społeczeństwa”. Numer projektu: NdS/529081/2021/2022

© 2022. Wszelkie prawa zastrzeżone. talentON